Zeleninové rolky

 

Zeleninové rolky som pripravoval na večeru. Do receptu som zakomponoval aj zvyšok uvarenej slzovky z predošlého dňa spoločne s hlávkovým šalátom a mladou cibuľkou od mamy zo záhrady.

Potrebujeme: 200g uvarenej zeleniny /hrášok, mrkva, brokolica, pór/ 150g jemných ovsených vločiek, 2 lyžice psyllia, lyžičku soli, 2 strúčiky cesnaku, pol lyžičky muškátového orieška, čierne korenie, olivový olej

Príprava: Vo vode si uvaríme zeleninu. Keď je mäkká, časť vody zlejeme do misky. K zelenine pridáme ovsené vločky s koreninami, psylliom a poriadne premiešame. V prípade potreby prilejeme ešte kúsok vody v ktorej sa zelenina varila. Zeleninovú zmes necháme chvíľku odstáť a následne z nej tvarujeme rolky. Rolky som potreté olivovým olejom piekol v teplovzdušnej fritéze pri 185 st. 20 minút. V polovici pečenia som ich otočil na opačnú stranu. Podával som k nim zemiakovú kašu a v úvode spomenutý hlávkový šalát so slzovkou.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kôprová omáčka s pečeným zemiakom

Bublanina

Slivkovo-makový koláč